Sembang-sembang si ibu

Anak adalah anugerah yang tidak ternilai dari Allah.....kongsi bersama tips-tips bagaimana menangani anak anda dan pengalaman anda bersama saya....moga dapat dimanfaatkan bersama-sama...

lepak kat taman



tah camna blk dari keje boring lak...so aku ajaklh ler hero-hero kecik ngan besar aku (abahnyer ler) g lepak kt tmn.....apa lagi melompat sakanler diorang... biasanya ari minggu lehlh bwk diorg g tmn.....tp sejak adanya si bulat ni...maleh sikitler nk kuar....
sempat snap gmbr sekecik ni jer.....yg abang2nyer x sempat lak...kalo x lehlah tunjuk aksi-aksi tarzan ye..he...he...

1 komen:

Tie-Ibu wawanisolehah 6 Februari 2010 pada 7:07 PTG  

bambamnya anak ko ema..tang pipi x tahan tuh...
Eh aku tag ko nanti ko wat ek..

Catat Ulasan

Tentang saya

Foto saya
Jerteh, Terengganu, Malaysia
sekiranya berminat...sila emailkan kepada rashdiena@yahoo.com.my..atau tulis dibahagian ulasan.... harga tidak termasuk kos penghantaran(sekiranya perlu dipos)

My family....

My family....
aku dan hubby

Anak sulungku, Muhammad Amirul Rafiq

Anak kedua, Muhammad Amirul Razif

Anak ketigaku, Muhammad Amirul Raihan

Friend